share
1402/04/27
دبیرخانه کارگروه های فرهنگی، سیاسی و اخلاقی نظام سازی قرآنی اعام کرد؛
تمدید فراخوان تولید آثارپژوهشی نظام سازی قرآنی

با اعلام دبیرخانه کارگروه های فرهنگی، سیاسی و اخلاقی نظام سازی قرآنی، فراخوان تولید آثارپژوهشی نظام سازی قرآنی تا پایان مرداد ماه 1402 تمدید شد.

به گزارش پرتال جامع علوم و معارف قرآن، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری( دام ظله) مبنی بر ضرورت تحول درعلوم انسانی و تدوین سند تحول آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی و به استناد ماده ۱۴ از سند راهبردی توسعه و پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی، کمیته راهبری نظام سازی قرآنی در وزارت علوم را تشکیل داد و این کمیته جهت تسهیل و بهینه سازی فعالیت خود، سه کارگروه نظام سیاسی، اخلاقی و فرهنگی را به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی واگذار نموده است.

این کارگروه ها با هدف پرهیز از موازی کاری و همچنین بهره گیری از آثار  تولید شده در این خصوص و بهره جستن از توانایی و تخصص متخصصان، اقدام به شناسایی متخصصان و پیشینه  آثار و تولیدات مربوط با نظام سازی قرآنی نموده است.

از این رو کارگروه در آستانه ورود به اقدامات عملیاتی در حوزه نظام سازی قرآنی جهت تکمیل پیشنه نظام سازی و رصد فعالیت های پژوهشی مرتبط، فراخوان تولید آثار را در دستور کار خویش قرار داده است.
با توجه به تمدید فراخوان تولید آثارپژوهشی نظام سازی قرآنی، علاقه‌مندان تا پایان مردادماه 1402 فرصت دارند طرح های مرتبط با محورهای فراخوان پیوستی را به دبیرخانه کارگروه ارسال نمایند.